Thursday, March 6, 2008

Feb.28,2007

nawawara na kalag.

yaon ako digdi ngunyan tigdara kan sakong bitis sa cafe digdi sa my barlin.
maduman kuta ako sa cathedral, kaya lang relihiyoso kaya ako na marai dae ko aram sarado palan.
kaya naisipan ko mag pa San Francisco, kala ko bukas, tanga kaya talaga ako, sarado man syempre.
mau lang. gusto ko lang kaya mag laog sa sarong simbahan.
naglaog kaya ako sa Ateneo chapel, kaya lang ugwang duwang kalag na dai ko aram kun nagaano. pero sigurado ako dai sinda nagpapamibi.
kaya sabi ko maduman man daw ako sa ibang simbahan. marai sana ta dai ako nagpa Basilica. sigurado ako sarado man gayud toh nhunyan anu?
haai..napapahibi kaya ako.
mayu man makakaintindi sako kundi siya lang man kaya sya ang gusto ko dumanan.

tanu ako napapahibi?
nag topic naman kaya si PAGPADANGAT kaya ini gari nanaman ako tigkakaralentura, nagigirumduman ko naman kaya si pagpadangat na napaduman lang sa kadekluman.
pareho kadiklom kan banggi ngunyan.
nagirumduman ko naman kaya si sarong tawo na nahiling ko palang subago na kaiba si sa iyang ba-gong padaba.
makulugon.

naiisip ko lang,
naiisip nya pa man daw ako?
o maski si samung pag ibanan?
o maski si samung mga ulay?
o maski si mga bagay na mapagirumdum sa iya na ako oni pa.
na ako oni man giraray naghahalat.

may nabasa ako na libro. pareho kami kan sitwasyon kan karakter duman.
ang apod nya sa sadiri nya ETERNAL LOVER kaidtong babae na padangaton nya.
ta maski nag gurang na sinda,
maski kadakol na syang nakilala.
oto man giraray sya naghahalat sa babae na ito.
hanggan sa nagadan si agom kan babae,
kaya nagka ogwa syang pag-asa na magiging sinda man giraray sa hure.
determinado talaga sya.
kaya nakua nya man giraray si padangat nya.
sinda man giraray ang sabay na nag gurang, asin sabay na nagadan.

ang mibi ko man, na kung bako pa kami ngunyan.
sana kami man giraray sa hure.
sabay mag gurang asin sabay magadan.

kaogmahan iyan kan sakong puso.

No comments: